آخ گردنم بد جوری می درده!!

آخ گردنم بد جوری می درده !!!!      مامانه میگه شب بد خوابیدی آخه من شبا عادت دارم یه بالشت می زارم زیر سرم یکی هم زیر پاهام!!
عادت دیگه.. از بچگی این جوری خوابیدم اگه زیر پام بالشت نباشه شب خوابم نمیبره
دیشب از درد گردن ساعت ۴ صبح بیدار شدم رفتم تو حمام آب داغ رو گرفتم رو گردنم تا یه خورده بهتر بشه اما مثل اینکه آخراشه!!
آقا دیشب یه جا یه جشن مختصری هم بود یه خورده زیاده روی هم کردیم تا صبح تو ملکوت و آفاق و انفس  سیر می کردیم تو خواب حوری و قلمان می دیدیم  و ما بقی قضایا
الانم پا شدم از خواب.. آخه از درد گردن نمیتونستم از جام بلند شم ...
خلاصه از خونه زدیم بیرون یه سر رفتیم حوزه نظام وظیف دفترچه تمدید شده واسه خدمت رو از شون گرفتیم که نوشته بودن ۲ ماه تمدید رفته و ما هم حسابی خر کیف شدیم و ما بقی قضایا..
از اونجا هم یه تاکسی در بست گرفتیم و اومدیم در جوار دوستان و الانم واستون دارم وقایعه اتفاقیه رو شرح میدم
خلاصه آقا گردن درد بد دردیه و خدا هیچ نامسلمونیو گرفتار نکنه!!

آقا از نوع عظیمشو خوردیم !!!!

سلام خدمت تموم برو بچ مثل اینکه ما رو نمی خوان ببرن یا از قیافه ما خوششون نمیاد یا یه جورایی از داشتون می ترسن آخه تریب ما شده عینهو این قاتلایی که شب میان تو خواب این برو بچ فوفول!
به هر حال ما صبح عازم محل اعزام بودین خاله و دایی عمه و ننه مادر بزرگ خاله بزرگ و بروبچ محلو خلاصه همه دستمال به دست عازم محل اعزام شدیم تو راه ننه ما انگار که دفعه آخرشه به ما یه جوری نیگاه میکرد که انگار شهادتو تو پیشونی ما میدید بابا من مثلا میخوام برم آموزشی ... منطقه جنگی که نمیرم!
خلاصه یه اتوبوس فک و فامیل همراه ما اومده بودن به محل که رسیدیم یه چیزی حدود ۳ هزار نفری اومده بودن و از این تعداد آخرش مشخص شد که ۶۰ نفر می خوان ...!!!
اینو میگن انفجار جمعیت !!
خلاصه ما رو به صف کردنو گفتن دفتر چه هاتونو بدین من تا این قسمت دفتر چمو رو نکرده بودم آخه می خواستن سر در بیارم این سری کجا اعزام میکنن خلاصه مشخص شد نیرو هوایی سمنان! ما هم که از آبو هوای خشک زیاد خوشمون نمیاد بیخیل شدیم و درفتر چه رو رو نکردیم کار که تموم شد گفتن اونای که تا بحال مهر تمدید نخورده ۲ ماه دفتر چه شون تمدید میشه و ایت ۲ ماه هم جز خدمت به حساب میاد خلاصه کلیات با خودم ذوق ذوق کردم آخه بنا به دلایلی ۳ ماه هم از یه جا دیگه واسم کم میشد و اینم ۲ ماه که اگه باز تمدید نشه می مونه از خدمت داداشتون با احتساب ۲۰ ماه ۱۵ ماه!!
به هر حال من الان سربازمو ۱۵ ماه دیگه خدمت دارم و در خدمت دوستان هستم تا ۲ . ۳ ماه دیگه !! آقا دولت پول نداره
ای خاک بر سرشون که ما رو الاف کردن!!!

این وسط من هم اسکول شدم رفتم کلمو از ته تراشیدم

ما رفتیم خدمت!!!

ای خدا ما را کربلائی کن کربلائی کن.........
آره داداش اگر باره گران بودیمو رفتیم اگر نامهربان بودیمو رفتیم این شتریه که دم در خونه همه می خوابه این دفعه هم نامرد اومده پالونشو انداخته دم در خونه ما و خودش گم و گور شده ..
این داستان خدمت رفتن ما هم خدائیش واسه خودش داستانی شده ... از بچگی این سربازای کچل رو که میدیم کلی بهشون می خندیدم فکر نمیکردم این بلا یه روزی سر خودمم بیاد ای پدر عاشقی بسوزه...
روزگار غریبی است نازنین ....
تو این مدت دوستای زیادی پیدا کردم دوستای خوبی که با هم اوقات خوبی رو داشتیم البته تو چت.. یه موقع فکرای بد نکنینا ..
دوستای اینتر نتی زیادی که با هم بودیم  از رشت تهران شیراز اصفهان خلاصه از همه جای ایران اللخصوص گرگانی های عزیز.. 
از دوستای خوبم که تو این مدت با هم بودیم حلالیت می طلبم شاید رفتیمو دیگه بر نگشتیم ولی به قول این دوستمون بادمجون بم آفت نداره!!!!
به هر حال روزگار خوبی بود با تموم ناملایماتش!!
از همینجا از همه خداحافظی میکنم  اگر دیگه ما رو ندیدین لا اقل واسمون میل بزارین
همتون رو دوست دارم

جفنگ بافی در اینترنت

سلام امروز داشتم تو نت واسه خودم ول می گشتم ببینم دنیا دست کیه و چه خبره تا رسیدم به اینجا  آقا من هر چی فکر کردم دیدم حیف جفنگ جات این حاج آقا رو نزارم اینجا حالا درسته که اکثرا دزدیه ولی دمش گرم حوصله می کنه این چیزا رو مینویسه واسه ملتی که دنبال جفنگ جات هستند.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

یه نمونه دیگه پیدا کردم این اقا هم دستش تو بافتن بازه و از شیر مرغ تا شب حجله و خلاصه این داداشمونم همه کاره هستن حیف از وجودشون بی برکت باشیم و از ایشون بهره ای نبریم


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

از این جور جفنگ جات زیاده حالا اگه حس و حالش بود یه لیست واستون پیدا می کنم میکارم این تو
اما یه جا هستش که ملت بیکار صبح تا شب توش جفنگ می بافن واقعا اگه وقت طلا بود که اینا این کارا رو نمیکردم خدا باعث و بانیشو لعنت کنه که مخ ملتو کار میگیرن    
    مکانی برای جفنگ بافی و فیض بردن دیگران  


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

خلاصش کنم آقا سرتو درد نیارم برو تو گوگل سرچ کن اراجیف جفنگ از این جور چیزا 

محرم هم اومد

آخیش بالاخره تموم شد راحت شدم از دست اینا هی میومدن تو تی وی زر می زدم حماسه حماسه !!
دیشب دیگه اعصابم خورد شد زدم سیم تیلویزیون رو کندم به مدت ۱ هفته تا اطلاع ثانوی تی وی تعطیلات .
آقا محرم هم اومد با ۴ روز تاخیر  جونم واست بگه با امام حسین خیلی حال می کنم نگو و نپرس
اگه این محرم نبود که ما باید این شبا می رفتیم دنبال فعل حرام!! ولی خوب دیگه باید ترمزشو این چن شبی کشید   تا یه موقع چپ نکنیم  
البته من روزا عذر شرعی دارم و کار خودمو می کنم ولی شبا دیگه همه چی میره تعطیلات ..
شبا باید سر زد به محلات قدیم شهر و یه دلی از عزا در آورد
آقا دیشب که حالشو نداد امشب امیدوارم حالشو بده  فعلن بابای

رودست خوردن حالشو ما بردیم!

ای بابا اینا هم تا میان استعفا بدن برن هزار جور برنامه میکارن جلو راهشون خوب بزارین استعفا بدن برن شر و کم کنن دیگه !!
خجالت هم خوب چیزیه ؟
آقا کیف کردم کروبی و انصاری از جناح راست خوردن اینا فکر میکردن که اگه تو انتخابات شرکت می کردن با هر دوز و کلکی که میشد رای میاوردن غافل از اینکه از دست جناح راست چنان رودستی خوردن که سوزشش فکر کنم تا سالها براشون بمونه و خیلی محترمانه کلکشون رو کندن بدون اینکه سرو صدای ازشون بلند شه بیچاره کروبی!
این وسط زرنگشون محتشمی بود که گول شورای نگهبان و نخورد و از زیر این بازی شونه خالی کرد و همون اول کار از نمایندگی استعفا دادو رفت پی کار و زندگیش اقلکن گفت که با اینها نیست و بعد ها ملت ممکنه از سر تقصیراتش بگذره !!
بیچاره کروبی فکر کرد که رای میاره و رئیس مجلس می مونه ولی خوب حقه آدمای خنگ چیزی بیشتر از این هم نیست بخور تا ..
حالا هی بیاین و دسمال بدست .... رو بمالین ای خاک............
بدبختا ..
حقیقت جو رو حال کردین به قول رضا شاه تو خاندان قاجار یه مرد بود اونم فخروالدوله بود(ایشون زن بودن )
حالا بیاین مردای مجلس رو نیگاه کنین هیچ بخاری ازشون بلند نمیشه ای خاک بر سر..........
به هر حال ما هستیم تا ببینیم کار به کجا میکشه !!

پایان راه انتصابات فرمایشی!

انتخابات تمام شد و لکه ننگی بر دامان این رژیم ماندگار شد که تا ابد پاک نخواهد شد ..
همه فهمیدن که این رژیم جایی در بین مردم ندارد و به پایان راه نزدیک می شود پایان راهی که برای ملت ایران ازادی و دمکراسی به ارمغان خواهد آورد دمکراسی که این ملت آرزوی ان را سالها در ذهن می پروراند به امید آن روز که همه ازادانه به خواسته های بر حق شون برسن !!
امار رسمی که وزارت کشور اعلام کرد چیزی حدود ۲۳ میلیون نفر از ۴۶ میلیون واجد شرایط در انتصابات رژیم شرکت کردن که خود این شرکت نیز جای بحث و بررسی فراوان دارد که از این تعداد شرکت کننده چند نفر برگه های سفید در صندوق ریخته اند امروز رادیو مجلس را گوش می دادم در گیری شدیدی  در مجلس بود در گیری که شاید در این دوره بی سابقه بود فاطمه حقیقت جو استعفاء داد استعفا ایشون هم با ۱۲۰ رای پذیرفته شد و از فردا بقیه هم استعفا میدن و فکر کنم این مجلس بدون بررسی لایح بودجه به کار خود پایان دهد پایانی بر رژیم که هیچ صورت خوشی لااقل برای سرکردگان آن نخواهد داشت آری ملت به ارمانهایش خواهد رسید آرمانهای که به خاطر آن جوانان بسیاری را از دست داد و از دست خواهد داد  این پایان کار تمام رژیم های دیکتاتوریست رژیم های که با گرفتن خون جوانانشان به بقای خود ادامه میدهند ملت ما هوشیار شد ملتی که پیش بینی رفتارش نا ممکن هست ملت ایران ملتی باهوش و زیرک است ملتی که دنیا را تکان داد آری ...
به هر حال این پیروزی را در همینجا به ملت ایران تبریک عرض میکنم و امیدوارم هر چه زودتر طعم آزادی وطن را بچشیم ..
به امید آن روز...
 حق یارتان باد

انتخابات گوگوشی!

اول یه تکبیر بگین واسه شروع کار..
انتخابات برگزار شد و خیلیها به خیلی چیزا رسیدنو و خیلیها هم خیلی چیزا رو از دست دادن اونایی که رای آوردن میگن ملت شعورشون بالاست و اونایی هم که رای نیاوردن میگن ملت بیشعور هستند ما هم نفهمیدیم بالاخره ملت ایران شعور داره یا نداره ؟؟
یه کی میگه ۷۰ ٪ یکی میگه ۶۰ ٪ واجدین تو انتخابات شرکت کردن!!
 میگن ۲۴ و ۲۵ میلیون رای دادن و ما هنوز موندیم آیا واقعا این ملت رفتن رای دادن یا اینکه  اینا یه جورای دستشون تو کاره و یه جاهایی دو دره بازی کردن !!
به هر حال اگه ملت رفته باشن و رای داده باشن حقشونه که این آخوندا از صبح که بلند میشن شروع به ....ییدن  این ملت بکنن تا صبح فردا !!
البته ما که رای ندادیم باید در حفظ و حراست از منطقه ممنوع کوشا باشیم
البته در منطقه ما اوضاع به قدری خنده داره که نگو و نپرس..
اولا که هیچ کی حد نصاب رای رو نیاورد که بره بالا دوما قومیتها تو منطقه تونستا رای بالایی بیارن مثلا کاندیدای ترکمنها و زابلیها رای های اول وسوم رو آوردن وسطشونم یه دونه راستیه که اونم با تعجب فراوان رای آورد در انتخابات دورهای قبل هرکی ۷۰ هزار تا رای میاورد می رفت بالا اما امسال از مجموع ۲۱۰ هزار رای داده شده در منطقه به ترتیب با ۳۸ و ۳۷ و ۳۲ و ۳۰  رای رفتن مرحله دوم این یعنی یه چیزی حدود ۵۰ هزار تا رای باطله یا بهتر بگم مردم شهر فقط رفتن و شناسنامه هاشونو مهر زدن و انتخاب نماینده رو واگذار کردن به روستاهای اطراف که این واسه منطقه بسیار خطرناک می باشد در بقیه شهرهای استان هم اکثرا کار به مرحله دوم کشید و این یعنی شکست برای حکومت!
خلاصش کنم مردم واقعا بیخیال بودن و مهم نبود که کی نماینده میشه و رای میاره تو یکی از صندقهای مرکز شهر ۳۵۰ تا رای ریخته بودن که ۵۰ تاش اسم خانم گوگش بود واقعا اگه ایشون کاندید ریاست جمهوری شوند رکورد خاتمی رو هم میزنن و بالای ۳۰ میلیون رای میارن ..
نمیدونم چی باید بگم باید به حال این ملت تاسف خورد یا ..
فعلا میریم تا ببینیم اوضاع از چه قراره باز برمیگردم...