محرم هم اومد

آخیش بالاخره تموم شد راحت شدم از دست اینا هی میومدن تو تی وی زر می زدم حماسه حماسه !!
دیشب دیگه اعصابم خورد شد زدم سیم تیلویزیون رو کندم به مدت ۱ هفته تا اطلاع ثانوی تی وی تعطیلات .
آقا محرم هم اومد با ۴ روز تاخیر  جونم واست بگه با امام حسین خیلی حال می کنم نگو و نپرس
اگه این محرم نبود که ما باید این شبا می رفتیم دنبال فعل حرام!! ولی خوب دیگه باید ترمزشو این چن شبی کشید   تا یه موقع چپ نکنیم  
البته من روزا عذر شرعی دارم و کار خودمو می کنم ولی شبا دیگه همه چی میره تعطیلات ..
شبا باید سر زد به محلات قدیم شهر و یه دلی از عزا در آورد
آقا دیشب که حالشو نداد امشب امیدوارم حالشو بده  فعلن بابای
نظرات 2 + ارسال نظر
شوهرت چهارشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 08:48 ب.ظ http://khashayar-cc.blogsky.com

سلام.
بین محرم غلط کرد.
افتاد الآن؟

تایتانیک پنج‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 02:33 ق.ظ http://www.titanic867.blogsky.com

سلام مثل همیشه زیبا بود یه سری هم به ما بزن عزیز اگر خاستی لوگوب من رو هم بزار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد