آهنگ

شما میتوانید به جدیدترین آهنگهای ایرانی در این قسمت از پارس پلانت گوش کنید. جهت گوش کردن به آهنگها احتیاج به برنامه دارید! اگر این برنامه را در کامپیوتر خود ندارید میتوانید با کلیک کردن به اینجا، آن را دریافت کنید د

فرزانه : عشق جدید
عباس قادری : زیارت جدید
شادمهر عقیلی : ژینا جدید
هلن : نگاه تو جدید
هلن : خونه عشق جدید
هلن : ما جدید
بهبود : چشم آسمونی جدید
بهبود : تو می گفتی جدید
شهرام کاشانی : نرو نرو جدید
شهرام کاشانی : حرف جدید
شهرام کاشانی : آفتاب جدید
شهرام کاشانی : برو دیگه جدید
نوش آفرین : گل سرخ جدید
نوش آفرین : توی تو جدید
نوش آفرین : دست و دلبازی عشق جدید
نوش آفرین : کاشکی جدید
نیما : مسافر
نیما : دوستت دارم دیوونه
جمشید : ایران من
جمشید : مهمونی
مهرداد : ماهک
مهرداد : دست من نیست
آرمان : باریکلا
آرمان : سیه مو
تارا : لیلی
تارا : ساده
ناهید : سارا
ناهید : بیا برگرد
مرتضی : دختر آقا
مرتضی : با تو بودن
شیلا : عروس ناز
شیلا : قاصدک
شادمهر عقیلی : دیدی امروز و فردا کردی
شادمهر عقیلی : دوباره
شادمهر عقیلی : خیالی نیست
Black Cats : Rendezvous
Black Cats : Mamanieh
Black Cats : Begoo Mano Kam dari
راشید : عروسی
سعید محمدی : آسمون آبی
سعید محمدی : تلفن
سعید محمدی : پستجی
سرژیک : خواستگاری
سرژیک : مادر
آفو : ابرو
منصور : منو ببخش از آلبوم دیوونه
منصور : بداخلاق از آلبوم دیوونه
منصور : عزیز دلمی از آلبوم دیوونه
بهبود : بانو
شهرام کاشانی : نازی جان
گروه آرین : رویای سپید
بهبود : ستاره
بهبود : تو را قدر دنیا دوستت دارم
گروه آرین : ایران
معین : لحظه ها از آلبوم لحظه ها
معین : ظالم از آلبوم لحظه ها
سامان : شهرهای ایران از آلبوم سازش
سامان : ناودون از آلبوم سازش
طوفان : گل بالام
بیژن مرتضوی
امید : تو محشری

دخترها این موجودات عجیب الخلقه

سلام
خوب یه چند روزی ما نبودیم و ظاهرا تو شهر اتفاقاتی افتاده و ما هم بی خبریم !!
اول اینکه یه سه چهار تا خانوم با هم یه وبلاگ زدن و ظاهرا در حال حال گیری از پسرای محترم می باشند و پسرا رو تشبیه به سوسک و دایناسور و از این حرفا می کنن..
خوب من اینجا به این خانومای عزیز که از ته قلب دوسشون دارم عرض می کنم که :
۱- منم بعضی از حرفای شما رو قبول دارم این خود شما هستین که باید خودتون رو حفظ کنین و نزارین ازتون سوء استفاده شه
 ۲- بعد اینکه اصلا من نمیدونم این پسرا از جون این دخترا چی می خوان ...خوب دوست نداره راه بده چرا سریش میشی و تهدید به اسید پاشی می کنی
۳- نباید با روحیه لطیف خانوما بازی کرد چون این موجودات ظریف غیر قابل شناسایی هستن ...
اگر به یکی ابراز علاقه کنین و بعد طرف رو بزارین سر کار می دونین چه ضربه روحی وحشتناکی می خورن حتی امکان داره کار به خود کشی هم برسه که نمونه های فراوانی داشتیم
۴-به نظر من دخترا باید زرنگ باشن که متاسفانه من متوجه شدم که این موجودات سریع اسیر احساسات و عواطف می شن و خودشون رو می بازن
۵- بعضی از این موجودات اصلا واسه خودشون شخصیت قائل نیستن که متاسفانه در صد شون بالا هم هست البته در داخل جمعیت پسرا هم از این موجودات کم نیستن؟!؟!؟
۶- بعضی از دخترا تا اونجایی که من در جریانم همیشه تو رویا هاشون دنبال یه شوهر خوب می گردن که ایشالله خدا نصیبشون کنه ؟!؟!
۷- بابا بالاخره همتون شوهر می کنین اینو من به تک تک تون قول میدم ؟!!؟اگه شوهر نکردین بابا بیان پیش خودم کارتون رو ردیف می کنم ؟!؟یه شوهر خوب واستون پیدامیکنم از نوع مهندس و دکتر !!!
و در آخر هم سخنی دوستانه با این موجودات عجیب الخلقه دارم
اول اینکه من ندیدم تا به حال از چت کردن واسه کسی شوهر پیدا شه این از نوادر روزگاره
اما دوست شدن چرا ؟
ما دو نوع دوستی داریم یکی اینکه دوستی های که پایه اولیشون بر روی هوا هوس نهاده شد که بسیار خطرناک و آخر عاقبتی نداره که بر فرض کسی بخواد مخ یه دختر ۱۶ یا ۱۷ ساله رو بزنه و .....
نوع دوم این دوستیها که من اسم دوستیهای پسرونه رو روش میزارم مثل این میمونه که بر فرض شما با یه دختر دوستی ولی تو دوستیت اصلن به دختر بودن اون توجهی نداری و مثل یه پسر با هم رفتار می کنین که من دیوونه این جور دوستیها هستم و حاضرم جونمم بدم ..
سوم اینکه بر فرض اگر می خواین با کسی دوست شین همیشه سعی کنین یه حجابی بینتون باشه تا اگر با هم تنها به جایی هم رفتین هیچ کدام از طرفین جرات پیدا نکنن خواسته های بی جا داشته باشن!!
چهارم اینکه بابا بی خیال بعضی کارا شین اگر وقت مبارکتون رو صرف مسائل دیگه کنین مثل نیوتن قوه جاذبه زمین رو کشف می کردین
پنجم اینکه بابا از دستتون خسته شدم با این کاراتون
 


مرام و معرفت

مرام و معرفت همیشه دو اصل مهم تو زندگی آدماست  ..
اینو واسه اونایی میگم که همه چی واسشون شده.......
دنیا هم دنیای کوچیکیه که زود آدماش به هم میرسن این واسه من تجربه شده !؟
آدمان که باید قدر همو بدونن ..
امروز یکی یه چیزی واسم تعریف کرد که من توش موندم ..
نمیدونم که ما آدما چرا این جوری شدیم
 آخه ای خدا میشه یه روزی بشه همه به هم اطمینان کنن
به امید اون روز ....
یا حق

ویروس ایکس پی

برای رهای از دست این باگ :

۱- ابتدا فایل Fix Blast رو دانلود کنید و بعد آنرا اجرا کنید و رو Start کلیک کنید.
۲- سپس برید به سایت مایکروسافت و این فایل رو دانلود کنید :
 WindowsXP-KB823980-x86-ENU

۳-و حالا برای بار آخر کامپیوتر رو Restart کنید و ...! درست شد!!!

درد دل

خسته شدم ...
از نامردیها ...
از دروغ ها...
از انسانهای دو رو ...
و از روزگار که با ما سر ناسازگاری دارد ...
درد دل من اینجاست اگر خواستید گوش کنید!!

آهنگای باحال و توپ!!!

افشین (آتیش پاره) 
افشین (ستاره) 
آرین(پرواز) 
ای ایران  
اتل متل توتوله  
فرشید امین (دختر مشرق ناناز) 
فرهنگ  
ممد نبودی ببینی!۱  
نیما(دوست دارم دیوونه) 
اینا هم آهنگای با حال و خنده دار!!
الاغ سواری 
اوه برره!! 
پشه 
رپ ۱   اینا تا شماره ۴ خیلی با حالن
رپ ۲ 
رپ ۳ 
رپ ۴ 
این ۶ تا آخری رو حتما دانلود کنین چون اگه مکنین ضرر کردین !!!

کاست جدید داریوش

    
      

۱-Az Del Salamat Mikonam
2-Dar In Eshgh Bemirid
3-Fana
4-Gholam Ghamar
5-Hoo
6-Inja Kist Penhan
7-Maeem
8-Mashogh Haminjast
9-Sohbat
10-Tona Chenani Ke Manam
11-Vaghte On Shod
12-Vah Che Birngo Bi Neshan Ke Manam
13-Ze Hey Eshgh

این و گذاشتم واسه بچه باحالا تا با هاش عشق کنن
این آهنگا رو میشه دانلود کرد کیفیتشون توپه!!!
 بعدشم حتما رو سی دی بکشین

طعنه های معنی دار..

طعنه های معنا دار را هرگز فراموش مکن ....
این روزها دلم مثل بغض پرنده گرفته است و نمیدانم که با رویاهای خیالیم چه کنم ..
رویاهایی که حسرت آرزوهای واقعی بر دلهاشان مانده است و همچنان از پی خورشید ذهن در حال دویدنند و من نمی دانم که گاه گاهی باید از آنها طلب مجالی کرد و به دنیای واقعی برگشت ..
هر روز صبح با یاد تو از خواب بر می خیزم به آینده های دور فکر می کنم به سر انجام کاری که شاید از هم اکنون نا معلوم باشد ..
به نگاه های آمیخته به جنون مردمی فکر میکنم که دنیا را مکانی می بینند برای ارضای غرائز حیوانیشان ....
به نگاه  های دخترک معصومی که عاجزانه تقاضا می کرد :آقا یه آدامس بخر...
و همچنان جریان سیال زندگی ادامه دارد ..
به عشق های پوشالی و دروغین که حاصلی جز خیانت در بر ندارد و انگیزه های شهوانی بر انگیزه های انسانی آن غلبه کرده است فکر می کنم ...
و به سر انجام این نا کجا آبادی می اندیشم که پایانی خوش را بر آن متصور نیستم و می دانم که زندگی چیزی به جز این نیست .....
زندگی ما معنا و مفهوم اصلی خویش را از دست داده است و تکرار و تکرار است که از پی هم روانند ....
و هرگز طعنه های معنی دار را فراموش نکن ...

آبی کردن وضعیت مسنجر

خوب سلام به برو بچ
امروز می خوام روش آبی کردن وضعیت مسنجرو واستون بگم شما باید بعد از اینکه متنه تونو نوشتین دکمهALT و عدد 0160 را بزنین این حرکت رو ۳ بار تکرار کنین البته باید دکمه آلت رو نیگه دارین و بعد ۰۱۶۰ رو بزنین ... ۳بار این حرکتو تکرار میکنین و بعد ok ...