دخترها این موجودات عجیب الخلقه

سلام
خوب یه چند روزی ما نبودیم و ظاهرا تو شهر اتفاقاتی افتاده و ما هم بی خبریم !!
اول اینکه یه سه چهار تا خانوم با هم یه وبلاگ زدن و ظاهرا در حال حال گیری از پسرای محترم می باشند و پسرا رو تشبیه به سوسک و دایناسور و از این حرفا می کنن..
خوب من اینجا به این خانومای عزیز که از ته قلب دوسشون دارم عرض می کنم که :
۱- منم بعضی از حرفای شما رو قبول دارم این خود شما هستین که باید خودتون رو حفظ کنین و نزارین ازتون سوء استفاده شه
 ۲- بعد اینکه اصلا من نمیدونم این پسرا از جون این دخترا چی می خوان ...خوب دوست نداره راه بده چرا سریش میشی و تهدید به اسید پاشی می کنی
۳- نباید با روحیه لطیف خانوما بازی کرد چون این موجودات ظریف غیر قابل شناسایی هستن ...
اگر به یکی ابراز علاقه کنین و بعد طرف رو بزارین سر کار می دونین چه ضربه روحی وحشتناکی می خورن حتی امکان داره کار به خود کشی هم برسه که نمونه های فراوانی داشتیم
۴-به نظر من دخترا باید زرنگ باشن که متاسفانه من متوجه شدم که این موجودات سریع اسیر احساسات و عواطف می شن و خودشون رو می بازن
۵- بعضی از این موجودات اصلا واسه خودشون شخصیت قائل نیستن که متاسفانه در صد شون بالا هم هست البته در داخل جمعیت پسرا هم از این موجودات کم نیستن؟!؟!؟
۶- بعضی از دخترا تا اونجایی که من در جریانم همیشه تو رویا هاشون دنبال یه شوهر خوب می گردن که ایشالله خدا نصیبشون کنه ؟!؟!
۷- بابا بالاخره همتون شوهر می کنین اینو من به تک تک تون قول میدم ؟!!؟اگه شوهر نکردین بابا بیان پیش خودم کارتون رو ردیف می کنم ؟!؟یه شوهر خوب واستون پیدامیکنم از نوع مهندس و دکتر !!!
و در آخر هم سخنی دوستانه با این موجودات عجیب الخلقه دارم
اول اینکه من ندیدم تا به حال از چت کردن واسه کسی شوهر پیدا شه این از نوادر روزگاره
اما دوست شدن چرا ؟
ما دو نوع دوستی داریم یکی اینکه دوستی های که پایه اولیشون بر روی هوا هوس نهاده شد که بسیار خطرناک و آخر عاقبتی نداره که بر فرض کسی بخواد مخ یه دختر ۱۶ یا ۱۷ ساله رو بزنه و .....
نوع دوم این دوستیها که من اسم دوستیهای پسرونه رو روش میزارم مثل این میمونه که بر فرض شما با یه دختر دوستی ولی تو دوستیت اصلن به دختر بودن اون توجهی نداری و مثل یه پسر با هم رفتار می کنین که من دیوونه این جور دوستیها هستم و حاضرم جونمم بدم ..
سوم اینکه بر فرض اگر می خواین با کسی دوست شین همیشه سعی کنین یه حجابی بینتون باشه تا اگر با هم تنها به جایی هم رفتین هیچ کدام از طرفین جرات پیدا نکنن خواسته های بی جا داشته باشن!!
چهارم اینکه بابا بی خیال بعضی کارا شین اگر وقت مبارکتون رو صرف مسائل دیگه کنین مثل نیوتن قوه جاذبه زمین رو کشف می کردین
پنجم اینکه بابا از دستتون خسته شدم با این کاراتون
 


نظرات 2 + ارسال نظر
خفن هک چهارشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 06:25 ق.ظ

مر۳۰

ییسز چهارشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 06:12 ب.ظ http://dafcF

dfvzfvfdz


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد