عدالت از بین خواهد رفت

در خاطرات انسان چیزهایی همیشه ماندگار خواهند شد که
در سیما ی جوان دختران و پسرانی که
همچون  پرنده های جسور
برسرچهار راه ها
کتاب وعشق
و لبخند و اندیشه
عرضه میکردی
و من هر بار بیاد فارنهایت 451 افتادم

امروز باز ترا کتک زدند و کتابهایت را دزدیدند
نه در چارراه های تهران
که در چارراه های دنیا
در جایی که شیطان پرست ها آزادند
جایی که دزدان آسوده می زینند
و آدمکشان با پوزخندی به فرشته عدالت
دست در گردن  قاضی
و دادستان خرامان می گذرند
اما نام تو هنوز کلمه ممنوعی است
و کتابهایت کلماتی  ممنوع اند
زیرا که عدالت  کلمه  ممنوعی است
زیرا که عشق کلمه  ممنوعی است
زیرا که اشک های تو برا ی کودکان سیگار فروش
ممنوع است
زیرا که آرزوهای توبرای شادی انسانها ممنوع است
کتابهای ترا می دزدند و نا ن شب کودکان دستفروش را
کتابهای ترا میدزدند و عصمت دختر بچه های آواره را
کتابهای ترامی دزدندو غرور خلقی اسیر را 
کتابهای ترا می دزدند و آزادی ملتی  را
کتابهای تو اما همان  کودکان دستفروش اند
همان  دخترکان آواره
و کارگرانی که مزد کارشان را دزدیده اند

یه وبلاگ توپ

سلام
امروز یکی از دوستان به من پم داد و وبلاگ خودشو معرفی کرد ..
آقا وبلاگ توپی داره من که جلوش کم اوردم ...
در زمینه هک و این صحبت هاست ..
باهاش کلی حال کردم همه چیز رو یه جا گذاشته واسه استفاده ...
اینو میگن بچه خوب و حرف گوش کن فقط اگه یه خورده دانلوداش بهتر بود ها فکر کنم جز ۲۰ وبلاگ برتر تو زمینه هک و بوت شه آدرسشم اینه      هک    
فقط یه بار برو توش اسیرش میشی

پرتغالای خونه ما

سلام
امروز صبح که از خواب بیدار شدم هوس یه دونه پرتغال زد به سرم نمیدونم چرا این روزا ویار پیدا کردمهر چی می بینم سریع هوس میکنم شدم عین هو زنای حامله
بلند شدم پنجره اتاق و باز کردم یه نیگاه کردم تو حیاط دیدم پرتغالای تن درختامون بد جوری دارن چشمک می زنن هوس یه دونه از او تامسونای اسرائیلی بد جوری مثل خوره افتاده بود به جونم  اما اون درخت و مامانم ممنوع کرده بود
اومدم از اتاق بیرون یه خورده این اونور و گشتم ببینم مامانم خونست یا نه دیدم نیست
آخ جون سریع در نقش ظاهر شدم و پریدم تو حیاط یه دونه از اون درشتا شو کندم فکر کنم ۶۰۰ گرمی میشد  سریع همون ناشتایی رفتم تو آشپز خونه و زدم تو گوشش ....
آقا یه حالی داد جا همتون خالی ...
البته یکی دیگه هم هست تو خونمون که به این درخت پاتک میزنه اونم بابا مه که صبحای زود میره سر کار .. یه حالی هم به این درخته میده هم واسه خودش هم واسه همکاراش ...
بیچاره مامان تو کف اینه که چرا روز به روز پرتغالای این درخته کم میشن از من هم که سوال میکنه میگم برو از شوهرت بپرس
خلاصه این داستان پرتغالای خونه مون بد جوری داره کش دار میشه...
 کی مامان بابام سر پرتغال کارشون به دادگاه و دادگاه کشی بیفته ... خدا میدونه
به هر حال ما که کار خودمونو می کنیم

داره همین طوری میگذره

های های های
دلم بد جوری گرفته است نمی دونم چیکار باید بکنم باز دوباره حیران شدم یه مدت خوب بودم هااما از وقتی که قرصامو نخوردم باز یه خورده سه کار میکنهالبته اینو بچه ها میگن ..
ما هم که در بست نوکر همشونیم..
آقا با این مودمای اکسترنال کار کردین خیلی حال میده  ..
سرعتشون نسبت به این اینترنالا خداست حالا هی برین سیزده جهارده تونم بدین مودم اینترنال بخرین برین سی چهل تومن بدین یه دون اکسترنال بخرین با اون بشینین چت کنین
کار مفید که نمیکنین.. بعد بنده خدا مامان بابا ها فکر میکنن دارین کار تحقیقاتی انجام میدین ..
اونم چه کاری .....
من که به شخصه هر وقت بابام میاد رو سرم سایت بی بی سی رو باز میکنم میگم اقا جون دارم مسایل روز دنیا رو مرور میکنم بعد در همین حین یه پی ام خشگل مامان با فونت فارسی ۳۲ میاد واست که شما رو مورد لطف و مرحمت خودشون قرار داده و اونوقته که بابا هه واقعا پی میبره که داریم کار تحقیقاتی انجام میدیم
البته دیگه جیکارش میشه کرد زندگی باید یه جورایی بگذره
خب زیادی حرف زدم فکم درد گرفت فعلن بابای تا بعد...

ای ول معرفت

بابا ما یه چند روزی نبودیم این پسمونو داده بودیم دست یکی از بچه که اگه تو نظر خواهی هامون فحشی چیزی دادن بگیره پاک کنه اما امان از آدم خنگاومدیم دیدم به آبروی چندینو چن سالمونو به باد داد آقا من خیلی شاکیم
من از همه دوستان عذر خواهی و اون بشر ناجنس رو به سزای عملش می رسونم
دست همتون از راه دور می بوسم

بوتر..

سلام یه سری بوتر جدید که بابا رو به عذا می شونه..

YCableBooterv2        شبیه یاهو

MiniTC                     اکسید قرمز

slapzoneprov2          ضربه سریع

Pentagram-1             ستاره پنج راس

Vipers-RevengeV       زن شرور  


خوب بابا اینا الالحساب تا بعد