جفنگ بافی در اینترنت

سلام امروز داشتم تو نت واسه خودم ول می گشتم ببینم دنیا دست کیه و چه خبره تا رسیدم به اینجا  آقا من هر چی فکر کردم دیدم حیف جفنگ جات این حاج آقا رو نزارم اینجا حالا درسته که اکثرا دزدیه ولی دمش گرم حوصله می کنه این چیزا رو مینویسه واسه ملتی که دنبال جفنگ جات هستند.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

یه نمونه دیگه پیدا کردم این اقا هم دستش تو بافتن بازه و از شیر مرغ تا شب حجله و خلاصه این داداشمونم همه کاره هستن حیف از وجودشون بی برکت باشیم و از ایشون بهره ای نبریم


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

از این جور جفنگ جات زیاده حالا اگه حس و حالش بود یه لیست واستون پیدا می کنم میکارم این تو
اما یه جا هستش که ملت بیکار صبح تا شب توش جفنگ می بافن واقعا اگه وقت طلا بود که اینا این کارا رو نمیکردم خدا باعث و بانیشو لعنت کنه که مخ ملتو کار میگیرن    
    مکانی برای جفنگ بافی و فیض بردن دیگران  


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

خلاصش کنم آقا سرتو درد نیارم برو تو گوگل سرچ کن اراجیف جفنگ از این جور چیزا 
نظرات 4 + ارسال نظر
رضا شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 08:16 ق.ظ

ای بابا این لینکها که خیلی باحال بودن دمت گرم

نورا پنج‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 06:30 ق.ظ

احمق زیاد پیدا میشه

سیاوش شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 04:13 ق.ظ http://james-die.blogsky.com

سلام دادا سهیل !
جیگرت ! لینک ها خیلی با حال بود !

سهیل شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 03:02 ب.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام من سایتت رو لینکیدم به نام عاشقی و دیوانگی می دونم که گرفتاری ولی سایتمو بلینک مرسی .. سهیل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد