عاشقی هم بد دردیه !!

های های های های عاشقی هم بد دردیه اینو می دونستین یا نه !!
روزگار غریبیست نازنین
                                      عشق را در پستوی خانه نهان باید کرد
آقا دنیا ارزششو نداره که این طور بخوای خودتو اذیت کنی آقا میره عاشق میشه هیچ مشکلی پیش نمیاد ..
اما این علی آقای وایپر ما که میره عاشق میشه یه طور دیگه است..
میگه :
عجب رسمیه رسم زمونه
                                  میرن آدما از اونا فقط خاطره هاشون به جا می مونه
آره ...
ما هم تو زندگی زیاد عاشق شدیم (عاشق گل گیاه طبیعت) اما داستان عشق این علی آقای ما با بقیه فرق میکنه میگین نه!!
طرف داره از زندگی ساقط میشه !!داره میره اون دنیا ! هوی حاج خانوم با شمام!!
مردی رو میدی لب گاز!! خودت میری به امون خدا !!!!!
آخه خدا رو خوش میاد بچه مردمو اذیت کنی؟؟
درسته این شتریه که دم در خونه همه می خوابه واسه علی آقا امروز خوابیده واسه ما ایشالله صدو بیست سال آینده ولی خوب این راه و رسمش نیست که !!!
بچه ها شهر اونوقت چی میگن !!!
کسر لاتی نیست !!!داش
دل این علی اقا مونو نشکن من که شما رو نمیشناسم و نمی دونم هم کی هستی ولی تعریف تون از علی آقا شنیدم ..
فقط می تونم بگم بهتر از این داشمون جا دیگه گیر نمیاری ها !!!
حالا هی من بگم شما گوش نکنین 
یه شعر عشقی هم واست بیام !
گفتم که اگر بوسه دهی توبه کنم
                                            که دگر باره از این گونه خطاها نکنم 
       بوسه دادی و چو بر خواست لبم از لب تو 
                                                   توبه کردم که دگر توبه بی جا نکنم 
 
نظرات 1 + ارسال نظر
سپیده جمعه 21 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 05:18 ب.ظ

خیلی قشنگ بود مخصوصا شعر آخرش...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد