تیام وتینی!!!

آره قصه ما از اونجا شروع شد که این داشمون  آق میثم  معروف به میثم بی کله (تیام)
یه روز جلو ما رو می گیره و میگه داش کافی:بخوای تو وبلاگت راجع من بینویسی  هه!  اعصاب ندارم که خودت مدانی من چه خرییم اعصاب پصاب هم اصلا ندارم همون نصفه شب ماشین می گیرم میام در خانه تان !! تا حساب کار دستت بیاد هه!
ما هم که خراب رفیقیم !!
گفتیم: داش میثم! تو رو تخم چشام جا داری ؟
کافی خر کی باشه بخواد تو یکی رو ضایع کنه داش ؟!
تموم شهر از این داشمون حساب می برن ما که دیگه جای خود!
همون یه دفعه که کارد تو دیدیم و طپش قلبمون رفت بالا نزدیک بود سکته کنیم  واسه هفت پشتمون بسه  !!
من الان که مامانم داره بادمجان پوست میکنه و من نشستم اینجا دارم مینویسم یاد تو می افتم!طپش قلبم دوباره شروع میشه!
اما از خوبیهای این داشمون بگم !
این داشمون تیام یه دوست دختر داره به اسم تینی !!
که اونم هر شب پیش تیام و با هم چت می کنن!البته باید این تیامه گول این دخترای خشگل و نخوره یه وقت ببرنش منکرات !
شبم که میشه با هم می خوابن بغل بغل !!
اما از چت کردن این داشمون بگم که واسه خودش عالمیه!!
خدا نکنه بیاد تو روم تالک و قفل میکنه و آهنگ می زاره و هدست و میندازه زیر تخت و میگیره با تینی شروع میکنه به درد و دل کردن!!! یک دل و قلوه ای به هم میدن که نگو نپرس!!
 ملتم باید تا موقعی که آقا اکانت داره آهنگای آقا رو گوش بدن !
دهن ملت و که خوب صاف کرد بعدش میاد می گه:برو بچ کار ندارین ما مخوایم بریم بخوابین !!
یه دو تا فحش آبدارم به بر و بچ روم واسه خداحافظی میده تا اعصابش آرام شه !!
بعدشم میره میگیره با تینی می خوابه!
از خاصیت های چت کردن آقا اینه که خیلی غیرتی !
مثلا :
داره با یه دختری میچته !! بعدش یه پسری میاد خود شو می ندازه وسط چت کردن آقا و خانوم تا ننه طرف و شوهر نده !۱ ول کن معامله نـــیــــــــست!!
بعدش هم دومین خاصیت چت کردن آقا اینه که !!
اعصابش آرام میشه!؟
البته اصلا دنباله داغه بازی نیستا !! فقط می خواد تجربه کاری کسب کنه!!
سومین خاصیت چت کردن آقا اینه که!!!
ننه ملتو شوهر بده !
یعنی  بـــــــــــوت !
بوتم که می دونین یعنی چی !! یعنی بچه فکرش آرام شه ! و به خانم بچه ها برسه (تینی) !!
دهن ما رو که صاف کرده !! ما از ترس آقا همیشه invisible  میام که اگه بفهمه ما او مدیم دیگه هیچی!!
ولی اینو بگم که این داشمون خیلی با محبته!
آخر تریپ LOVE   
خلاصه END  
در ضمن بی اصابم هست  و مواظب خودتون باشین!! 
از ما گفتن از شما نشنیدن!!
اوه اوه یادم رفت !!
ID آقا رو بگم بهتون یه حال ریز بهش بدین !!

tiam666s@yahoo.com  


 

                       emad_love6                     
   
نظرات 12 + ارسال نظر
فرامرز چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 04:25 ق.ظ http://faramarzjoon.persianblog.com

سلام دیوونه....ای بدک نبود(تا بعد)

سعیده چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 07:49 ق.ظ

میگم این آقا میثم عقده روانی داره

سحر ناز چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 08:11 ق.ظ http://nadaram

آقا میثم این تینی شما فامیلی شون چیه!!

محمد چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 08:11 ق.ظ

میثم برو خودتو بکش از زندگی خلاص کن!

گمنام ترین ساکن دهکده چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 10:21 ق.ظ http://gomnaam.blogsky.com

وای !! فکر کردم فقط خودم این روزا خود درگیری دارم!!! راستی مطلباتو می خونم همیشه هاا بد گیر کردم! حکایتش توی وبلاگه !!!

هادی چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 10:49 ق.ظ

سلام دیوونه

سلام

میثم برو خودتو !

کس ملخ چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 01:23 ب.ظ

تو که زدی طرف کس کردی!!

اکبر بختیاری چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 04:07 ب.ظ http://bakhtiary110.persianblog.com

من اکبر بختیاری دربان دانشگاه علی آباد با اشاعه فحشا به هر طریقی مخالفم....تو اگه دانشجو علی آبآد بودی حالت رو میگرفتم...خیلی بی ادبی....اگه مردی بیا دانشگاه علی آباد تا درستت کنم.....راستی یه خورده واسه وبلاگم تبلیغات کت تا از تقصیراتت بگذرم......(اکبر دماغ معروف به ژان وار ژان)

مرسده چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 05:08 ب.ظ

سلام بابا مگه نگفته میکشت بابا مراقب خودت باش

سارا چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 11:19 ب.ظ

برمودا عقده داری با نازنین واسه خودت نظر میدی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 02:15 ب.ظ

ناز دختر ۲۰۰۳


استفان چرا انقدر قیافه میگیری استخوان با رون هیکله قناصت حالمو به هم میزنی زشت شلوارتو بکش بالا بابا با اون موهای برق گرفتت حیف این ایدی برا تو اه اقا سهیل در مورد اینا حرفی نزن عقده هستن یا مثلا اون برمودا با ایدی نازنین ـئ۶۲۰۰ میاد واسه خودش نظر میده ْ

برمودا واقعی شنبه 28 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 01:19 ق.ظ

سلام بد بختا من نبودم بابا ان ادی خانومم شده من تهرانم چت خیلی کم میام خاکتو اون سرتون کونتووون میسووزههههههههااااااااااااااااا هاهاهاهاهاهاها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد