نوبتی هم باشه نوبتـــــــــــه!!!!

این عاشق مثلث برمودا!
این عاشق شهرت!
این عاشق تیر و تخته و کنت!!؟!!
این آقا شایان قصه ما؟!
این چت باز حرفه ای ؟!
این گیر سه پیچ؟
این ما رو  نمود؟
بابا چشب چشب چشب !!!!!!
خوب شد !!
دیگه چی می خوای ؟؟
من از همینجا از تموم دخترای روم گرگان و یاهو عاجزانه تقاضا دارم که جون مادرتون به این آقا یه PM بدین و بگین دست از سر کچل ما بر داره !!
مگه من چه گناهی کردم ها؟
به خدا من نازم؟!
مامانم میگه بچه این قدر این پشت میشنی واسه مردم حرف در میاری آخر خدا میزنه پس سرت و دیوونه میشی ها ؟؟ از ما گفتن بود؟
اما اینگار در گوش ... یاسین می خونن !
امروز صبح داشتم نظرا رو می خوندم  دیدم این برمودا چن قضر طرفدار داره فکر کنم اگه بخواد نماینده خانوما تو مجلس بشه رای اول و میاره الهی من بمیرم واسه طرفدارات؟!
قربون همه طرفدارات برم من همشونو از راه دور می بوسم!
خوب اما مثل همیشه ما باید ID این آقا رو هم بدیم واسه اینکه دخترا تو کف نمونن؟!
bermoda_e_javan@yahoo.com    
لطفا به این اقا PM بدین بچه از دست رفت آخر می زنه خودشو میکشه ها!
در ضمن دیشب این اقا سروش ما رو تهدید به مرگ کرد  گفت اگه مطلبی رو که راجع به اون نوشتم رو پاک نکنم از زندگی منو ساقط می کنه ما هم از سر ناچاری مجبور شدیم پاکش کنیم
ولی خوب داداشمی دیگه یه حال ریز دیگه بهت میدم ؟
یه خبر توپ دیگه هم دارم بعدن به تون میگم ! فعلن تو کف باشین تا بعد؟!



بابا بهش PM  ندین منو کشت !!

نظرات 7 + ارسال نظر
شعله سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 12:10 ب.ظ

کارت حرف نداره

مهدی سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 02:22 ب.ظ

سلام
ب
ابا چیکار میکنی واسه خودت کلی الافیا
ولی دمت جیز(مواظب باش شرتت نسوزه)
خبرای مهم شهر بنویس

برمودا سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 02:31 ب.ظ

گومشو مسخره

سارا سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 11:10 ب.ظ

سلام حوبین وبلاگت حوبه ولی بدیش اینک امسال برمودا خودشون با اسم دختر واشه خو دشون نظر میدن بگو از این کارا نکنن مثلا رفته با اسم دختر نظر داده واشه خودش که چی بشه؟؟؟؟؟؟؟ ها

برمودا چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 08:13 ق.ظ

من خیلی کس لیسم !! کس رو قلمبه می خورم!!

نازنین چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 05:06 ب.ظ

وبلاگ جا لبی داری ولی این قسمت نظر خواهیش به درد خودت میخوره

مرسده چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 05:31 ب.ظ

سلام اولا برمودا بی ادبی

سهیل خیلی توپی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد