شما جزو کدام دسته اید!!

سلام !
با عرض خسته نباشید به بر بچ چت باز لیگ حرفه ای  چت گرگان
میگن اون قدیم ندیما که هنوز چت و اینترنتی در کار نبود بچه ها پول تو جیبی شونو میدادن می رفتن
این کلوپهای آتاری میگن یا سگا (واسه ما اون موقعها آتاری بود)نمیدونم خلاصه پو لاشونو خرج میکرو و سگا الان هم پلی استیشن ۱و۲ میکردن !!تا اینکه یه ننه قمری اومد و اینترنت و تو این شهر را انداخت و ساعتی ۵۰۰ تومان می کرد تو پاچه مردم ! البته تو پاچه ما نتونستن بکنن ! ما تو پاچشون کردیم  
خلاصه این بر و بچ از پشت آتاری و سگا وپلی استیشن یه دفعه اومدن نشستن پشت کامپیوتر دیدن اوووووووووو چه دنیایی ؟؟ پر تیکه اونم از چه مدلایی !! از بچه سوسول رپی بگیر تا بچه مثبت که خوب همتون میشناسین!!
می خوام یه خورده راجع به این پدیده صحبت کنم و بگم که آخه اینجا چی می گذره!
اول از خودم شروع میکنم !؟
من خودم الان ۲ سالی میشه که با نت کار میکنم اما اون اوایل اصلا تو بحر دنیای چت نبودم فکر و ذکرم یه چیز دیگه بود دوست داشتم  چیزای جدید و کشف کنم اطلاعاتم زیاد بشه !
عاشق سیاست بودم واسه همین سیاست لعنتی بود که یه سال پشت کنکور موندمآخه اون موقع که من میخواستم کنکور بدم دقیقا همون سال دوم خرداد معروف بود که مثلا ما می خواستیم تو مملکت  تغیرات بدیمو خودمون اصلاح کنیم با تئوری معروف آقای حجاریان که اون موقع مغز متفکر اصلاحات بودن و بعدا معلوم شد که این ملت بودن که باز ۸ سال دیگه فیلم شدنو  الانم آش همون آش و کاسه ای که ۸ سال پیش بوده و هست و فقط به قول بچه ها سکسیش یه خورده زیاد شده و کسی هم عین خیالش نیست که چی داره میگذره!۱  
من آدمی بودم که تا دو سال بعد از دوم خرداد روزی نبود که به طور متوسط ۲۰ تا روزنامه رو نخونم والانم آرشیو کاملی از روزنامه های جامه و توس و عصر آزادگان که مدیر مسئولش آقای شمس الواعظین بود رو دارم و گاهی بهشون نیگاه می کنم یاد اون دو سال طلایی می افتم که
با چه شور و شوقی هر روز از خواب بیدار می شدیم و فکر می کردیم کشور داره درست میشه همه چیز سر جاشه اما بعدن کم کم متوجه شدم که پسر تو این دو سال هم تو رو فیلم کردن هم ملت ایران ونه تنها مشکلی از مشکلات این مملکت حل نشده بلکه ملت هر روز و هر روز از روز قبل بیچارو بدبخت تر می شنو خودشون خبر ندارن که چه بلایی دارن سر شون میارن و از هیچ احد الناسی هم صدایی در نمیاد چون همه به فکر خودشونن من واسم مهم نیست که چه بلای سر بقل دستیم میادو بقل دستیمم من واسش مهم نیستم چون اینقدر فکر ها رو مشغول کردن که کسی اصلا وقت فکر کردن به این مسائلو  نداره !
من معتقدم جوون امروزی(خودم هم البته جز اونا هستم ) به ۴ دسته تقسیم میشن؟
۱- اونای که مایه دارنو پول بابا هاشونو خرج میکنن دو زار مخ تو اون کله پوکشون نیست و عشقشون اینه که ماشین پاپا جونو بگیرنو عصر جمعه بیان بابا طاهر پاتق بزنن و به قول خودشون ۴ تا تیکه ببینن و آمار بدن و آمار بگیرن و خلاصه هفته شونو با خاطر ای خوش تموم کنن و بعدن هم که سنشون رفت بالا تر پاپا جون لطف کنن و سرمایهای در اختیارشون بزارن واسه کار وکاسبی  که اگه بخوان کار مثبت کنن که واسه مملکت فایده داشته باشه می افتن تو کار ساخت وساز اگر هم به فکر جیبشون باشن می افتن تو کار دلالی!!
۲- اونایی که زندگی متوسطی دارن و هی به بالا دستی هاشون نیگاه می کنن میبینن اونا رو که مثلا این جوری می گردنو اونجوری می خورنو این جوری حال میکنن  می افتن تو کار دودره بازی تا یه خورده عقد هاشونو خالی کنن تا یه موقع سکته ناقص نکنن !!
۳- اونایی که وضع مالی شون خوب نیست که یا باید بچسبن به درس یا بیفتن تو بازار کارو از صبح تا شب جون بکنن تا سننار سه شاهی در بیارن شکم خودوخونواده شونو سیر کنن!
۴- اونایی که وضعشون بد نیست تو مایه های بالا سیر نمیکنن و غصه این جماعت مونده در گل و می خورن ناراحت هستن از وضعیت موجود دنبال یه راه فرار می گردن وقتی صحبت از عشق و عاشقی میشه خندشون می گیره!؟؟!تو وادی خودشون سیر میکنن گوشه گیرن ؟دنبال تنهایی هستن ! همیشه از دست مردم فرار می کنن ! خودشونو دوست دارن با یه چیزایی سر گرم کنن ! دوست دارن درداشون واسه یکی تعریف کنن اما کسی رو پیدا نمیکنن و آخر سر هم میان تو اینتر نت  یه وبلاگ می زننو شروع میکنن به جفنگ بافتن !
خلاصه کنم آخرش میان و شروع میکنن به چت کردن تا یه هم زبون پیدا کنن و شروع کنن واسش صحبت کردن از اینجا و اونجا بگن و مخ طرف رو تیلیت کنن و تو هاون بکوبن تا ....
شما جزء کدوم دسته اید ؟؟؟؟


نظرات 7 + ارسال نظر
برمودا سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 01:52 ق.ظ

سلام سوهیل جان اگه ای دی مانو مینویسی امارمو نانویسیهاااااااااااااااا ای وال برمودا: دوست دارام اسیدیییییییییییییییییییییییییییی(کافنت )

سروش سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 02:00 ق.ظ

ای جونم تو هم یه خورده رب و روب سرت میشد ما خبر نداشتیما
بابا از ما فقیر فقرا هم مینوشتی سیل اومده خونمونو برده داریم از چادر چت میکنیم

ابی سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 10:30 ق.ظ http://betoche.com

با با بیخیال تو وب یک چی بزار حال کنیم این چرت پرتا چی یه

نا شناس سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 02:03 ب.ظ

ااااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییی بد ک نیستی مو ضوعه روز با شه بهتره بای

[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 11:13 ب.ظ

از عقده ای بدم میاد


سلام حوبین وبلاگت حوبه ولی بدیش اینک امسال برمودا خودشون با اسم دختر واشه خو دشون نظر میدن بگو از این کارا نکنن مثلا رفته با اسم دختر نظر داده واشه خودش که چی بشه؟؟؟؟؟؟؟ ها

برمودا چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 08:14 ق.ظ

من هم از دخترای مثل شما بدم میاد!

مرسده چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 05:36 ب.ظ

سلام سهیل میدونه من دخترم
سهیل سایتت توپه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد