سیاست میگن بی پدر مادره...

سلام
راستیتشو بخواین من عاشق سیاست بودم یادمه تو دوم خرداد ۷۶ که مثل همه اس شده بودیم روزی ۱۰ تا ۲۰ تا روزنامه می خوندم که بعد از یه مدت دیدم سر دردای عجیبی می گیرم دلم درد می گرفت یک اوضاعی داشتم رفتم دکتر ... دکتر معاینم کرد گفت : بچه تو که از من سالمتری !!
بعد شروع کرد از من سوال کردن که آره بچه عاشقی.... مشکل روحی داری... و از این صحبتها ...
بعد گفت: روزا چی کار می کنی منم گفتم از صبح تا شب روزنامه می خونم ..
بعد دکتر گفت : ببین پسرم سیاست واسه کسایی که به همه چیز رسیدن و وقته بیکاریشون می خوان یه جوری هدر بدن تو برو از وقتت واسه کارای خوب استفاده کن اینا نه واسه نظر تو اهمیت قائلن نه واسه نظر من که دکتر مملکتم ..!!
ما هم از همون موقع سیاستو گذاشتیم لب طاقچه و روشو با پارچه پوشوندیم اینارو واسه این میگن که اگه من زدم باز دوباره تو کاره سیاست بدونین از کجا آب می خوره ..
فعلن...
نظرات 6 + ارسال نظر
سولماز دوشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 08:09 ب.ظ http://solisly.persianblog.com

سلام .. eeeeeee شکر خدا

سولماز دوشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 08:11 ب.ظ http://solisly.persianblog.com

ببخشید زود enter زدم .. خوب شکر خدا update

نیما دوشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 09:10 ب.ظ

با با این کاره

سروش دوشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 10:02 ب.ظ http://www.sorosh24.persianblog.com

سلام بچه
میگن اگه خونت شیشه ایه تن خونه مردم سنگ نزن
من کارم از این حرفا گذشته ضایع شم هر هر هر
خبر مارو نگیری یه وقتا
رفاقتای امروز بو نفت میده

نورا سه‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 07:13 ق.ظ

کاملا موافقم

علی۲۰۰۰ جمعه 28 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 03:33 ب.ظ

هی فلانی
زندگی شاید همین باشد
یک فریب ساده و کوچک
انهم از دست عزیزی که تو دنیا را جز با او و جز برای او
نمی خواهی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد