دل من فروشی است. خریداری؟

دل من فروشی است. خریداری؟ حاضری بخری و چانه نزنی؟ خدا این دل را از آهن‌ربا ساخت. تو آنرا به هر صورت که می خواهی درآور، خدا این دل را از آهن‌ربا ساخت تا فقط یک عشق و یک معشوق را بسوی خود بخواند. دل من فروشی است. اما مفت نمی دهم و معامله میکنم. نترس، در معامله بی انصافی نخواهم کرد.آیا هنوز هم صاحب دل خودت هستی؟ اگر هستی، آن را بده و این را بگیر و عزیز من باش.اما اول بگو: دلت را جای دیگری نداده‌ای؟ من معامله نسیه نمی‌کنم.اگر دلت جای دیگری است، بگو. من به تو اعتراضی نمیکنم، فقط میدانم که در این صورت دل من دیگر هرگز به بازار فروش نخواهد آمد. دوباره به درون سینه‌ام خواهد لغزید و آن قدر در آنجا خواهد ماند که خداوند آن راهمراه روح وجسم من به سوی خویش بخواند. آخر برای عشق‌های ما زندگی خیلی کوتاه است. در یک زندگی بیش از یک عشق واقعی نمی‌توان داشت.

دل مارا آفریده‌اند که یک بار دوست داشته باشد، یک بار هم بمیرد.....

نظرات 1 + ارسال نظر
قناری شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:50 ب.ظ http://sos110.blogfa.com

خیلی خیلی خیلی زیبا بود.
اگه اجازه بدی توی پیوندام بزارم شمارو؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد