من که از عشقت وفا می خواستم
در دلت یک ذره جا می خواستم
چون غریبی ساده بی ادعا
مثل تو یک اشنا می خواستم
امدی امـا به وقت رفتــنــت
ماندنت را از خدا می خواستم
من دعا کردم بــمانــی بیشتر
از تو هم من یک دعا می خواستم
من برای اشکــهایـــم بعد تو
قد یک دریاچه جا می خواستم
نظرات 5 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 11:43 ق.ظ

سلام داداشم سهیل می خواستم فقط بگم آقا وبلاگت خیلی ردیف شده بعدشم اینکه خیلی بی معرفتی که خبر از ما نمیگیری هرجا هستی موفق باشی

مهسا جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 02:12 ق.ظ

مهسا جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 02:13 ق.ظ

[ بدون نام ] جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 02:13 ق.ظ

کس می دهم

الانغلمن سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 11:40 ب.ظ http://hggfhfgh

لبابلااااااااافغفقغقفغقغ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد