سلام
بازم میخوام واست بنویسم
بازم قلبم گرفته بازم دلم هوای روزای خوب و آبی رو کرده
چرا باید همیشه سرنوشت من اینجوری باشه
چرا تا میام حس کنم که خوشبختم تموم دنیا رو سر آرزوهام خراب میشه
آخه چرا من؟؟؟؟؟؟
چرا منو انتخاب کردی واسه انتقام گرفتن؟ دیگه از من ساده تر و صمیمی تر پیدا نکردی واسه ترمیم عقده هات؟؟؟؟؟

من نمیدونم واقعا باید با تو چطوری برخورد کنم؟؟؟؟؟قبلنا میگفتم خب شاید من مقصرم که اینهمه مغرور بازی و قد بازی در میارم و هیچوقت کسی رو بالاتر از خودم نمیبینم

اما حالا که خودمو اصلاح کردم
حالا که احساسمو و دوست داشتنمو ابراز میکنم
حالا که اگه میگفتی بمیر می مردم

پس حالا دیگه چته؟؟؟؟؟؟

به من بگو دیگه

چرا بعضی و قتا خیلی خوب میشی و حرفای زیبا میزنی طوری که حس میکنم رو ابرام
حس میکنم هر کار بکنم هر خطری که بکنم هر چیز هر چیز بخاطر تو ارزش داره
چون حس میکنم تو مهربونی تو پاکی تو حامی منی تو همه چیز منی

چرا تو گاهی وقتا اینهمه بد میشی ؟؟؟؟؟؟؟واقعا کاش بدونم
آخه من چه گناهی کردم ؟؟؟؟؟؟
به من بگو گناهم چیه ؟؟؟؟؟

شاید اون موقع متقاعد بشم
شاید اون موقع بفهمم که چرا تو بعضی وقتا اینهمه زخم زبون بیخود میزنی و هی میگی همه مث هم هستن
هیچکی نباید به هیچکی دل ببنده؟؟؟؟؟

آخه پس ما آدما واسه چی دنیا میایم؟؟؟؟واسه اینکه همدیگه رو مسخره کنیم؟؟؟؟
احساسات همدیگه رو به بازی بگیریم؟؟؟؟
یکی رو باتموم پاکی و صداقتش اسیر خودمون کنیم و بعدش یه جور دیگه باشیم؟؟؟؟؟


گاهی وقتا به خدا میگم: خدایا چرا من باید تو این بازی ببازم
چرا من باید تو تموم بازیای زندگی بازنده باشم
چرا نباید منم دلم از سنگ باشه
از چوب باشه

چرا من اینهمه بدبختم که هی محبت می کنم و هی محبت میکنم
هی پاک میمونم و هی با صداقت میمونم

اونوقت اینجوری باید هی ضربه بخورم

با خودم میگم کاش من پاک نبودم
کاش مثل خیلیا بودم که عشق و دوست داشتن واسه شون با هوس بازی قاطی شده و محبت رو در چیزای دیگه میبینن

خدایا خودت کمکم کن

خودت کمکم کن که میدونم همیشه کمکم کردی

یا فراموشش کنم و دیگه بهش اهمیت ندم
یا اون مث همیشه و تا همیشه با من خوب باشه

نظرات 1 + ارسال نظر
نوید دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 02:16 ب.ظ http://nikkar.blogsky.com

درود بر شما دوست گرامی

من نوید هستم و از وبلاگ نیک کار مزاحمتون میشم

وبلاگ خیلی خوب . پر محتوا . و زیبایی رو فراهم آوردید که باید بگم

به قول بچه ها گفتنی دمتون گرم

لطفا" بر من هم منت نهاده و به تارنمای این بنده حقیر هم نیم نگاهی بیندازید

نظری بدهید و ... ( وای چقدر پر حرفی کردم )

ببخشید سرتون رو درد آوردم .... منتظرم .... خدانگهدار



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد