یه سری جملات قشنگ

امروز تو نت یه چرخ کوتاهی زدم به اینا رسیدم گفتم بزارم اینجا شما هم استفاده کنین..

بوسه را دوست دارم نه از هوس
عشق را دوست دارم نه در قفس
تو را دوست دارم تا اخرین نفس


زندگی ۲ نیمه است:
نیمه اول در انتظار
نیمه دوم در حسرته نیمه اول


عشق حادثه است و جدایی قانون
پس حادثه افرین باش و قانون شکن


به او گفتم غمگین ترین ترانه را برایم بخوان
چشمهایش را بست و ارام ارام گریست


زندگی یعنی گذشت به خاطره یکدیگر یعنی ارضای خودخواهی با دیگر خواهی

انسان موجودیست میان دو بینهایت !!
بینهایت پست و حقیر و بینهایت عزیز و مقدس ...


پرواز اعتماد را تجربه کنیم
وگرنه میشکنیم بالهای دوستیمان را


به یکدیگر مهر بورزید اما از مهر بند نسازید بگذارید مهر دریای مواجی باشد در میان دو ساحل روح های شما


انسان ایده آل شمشیر قیصر را در دست .. دل مسیح را در سینه .. با مغز سقراط می اندیشد و با قلب حلاج عشق میورزد


جماعتی که نظر را حرام می دارند
نظر حرام بکردند و خون خلق حلال


عشق نه دادنی است نه گرفتنی,عشق شریک شدنی است




حالا بازم هست منتظر باشین...
یا حق

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد