آقا از نوع عظیمشو خوردیم !!!!

سلام خدمت تموم برو بچ مثل اینکه ما رو نمی خوان ببرن یا از قیافه ما خوششون نمیاد یا یه جورایی از داشتون می ترسن آخه تریب ما شده عینهو این قاتلایی که شب میان تو خواب این برو بچ فوفول!
به هر حال ما صبح عازم محل اعزام بودین خاله و دایی عمه و ننه مادر بزرگ خاله بزرگ و بروبچ محلو خلاصه همه دستمال به دست عازم محل اعزام شدیم تو راه ننه ما انگار که دفعه آخرشه به ما یه جوری نیگاه میکرد که انگار شهادتو تو پیشونی ما میدید بابا من مثلا میخوام برم آموزشی ... منطقه جنگی که نمیرم!
خلاصه یه اتوبوس فک و فامیل همراه ما اومده بودن به محل که رسیدیم یه چیزی حدود ۳ هزار نفری اومده بودن و از این تعداد آخرش مشخص شد که ۶۰ نفر می خوان ...!!!
اینو میگن انفجار جمعیت !!
خلاصه ما رو به صف کردنو گفتن دفتر چه هاتونو بدین من تا این قسمت دفتر چمو رو نکرده بودم آخه می خواستن سر در بیارم این سری کجا اعزام میکنن خلاصه مشخص شد نیرو هوایی سمنان! ما هم که از آبو هوای خشک زیاد خوشمون نمیاد بیخیل شدیم و درفتر چه رو رو نکردیم کار که تموم شد گفتن اونای که تا بحال مهر تمدید نخورده ۲ ماه دفتر چه شون تمدید میشه و ایت ۲ ماه هم جز خدمت به حساب میاد خلاصه کلیات با خودم ذوق ذوق کردم آخه بنا به دلایلی ۳ ماه هم از یه جا دیگه واسم کم میشد و اینم ۲ ماه که اگه باز تمدید نشه می مونه از خدمت داداشتون با احتساب ۲۰ ماه ۱۵ ماه!!
به هر حال من الان سربازمو ۱۵ ماه دیگه خدمت دارم و در خدمت دوستان هستم تا ۲ . ۳ ماه دیگه !! آقا دولت پول نداره
ای خاک بر سرشون که ما رو الاف کردن!!!

این وسط من هم اسکول شدم رفتم کلمو از ته تراشیدم

نظرات 3 + ارسال نظر
سها ومیلاد سه‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 04:20 ب.ظ http://sunboyz.blogsky.com

سلام
خوب پس به سلامتی نیرو هوایی سمنان
آش خوری دوران خوبیه ( البته فقط اسمش آش خوریه )
موفق باشی

سپهر چهارشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 12:34 ق.ظ http://sepehrlp.blogsky.com/

نه نمیدونم..
یه روز مونده به دیروز...
فردا هم که تموم شد...میشه دیروز..

یه خونه هست..که تو محل عشق..
قلبهای عاشق در اون خونه....
چشمهای منتظر ...پنجره اون خونه
اشک دیوار خونه.....غم سقف خونه..
شادی..آدمای اون خونه
خونه منو ندیدن؟؟.....
موفق باشی

مریم چهارشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 08:09 ب.ظ http://evrything.persianblog.com

شنیدم گرگانی هستین درسته ؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد