انتخابات گوگوشی!

اول یه تکبیر بگین واسه شروع کار..
انتخابات برگزار شد و خیلیها به خیلی چیزا رسیدنو و خیلیها هم خیلی چیزا رو از دست دادن اونایی که رای آوردن میگن ملت شعورشون بالاست و اونایی هم که رای نیاوردن میگن ملت بیشعور هستند ما هم نفهمیدیم بالاخره ملت ایران شعور داره یا نداره ؟؟
یه کی میگه ۷۰ ٪ یکی میگه ۶۰ ٪ واجدین تو انتخابات شرکت کردن!!
 میگن ۲۴ و ۲۵ میلیون رای دادن و ما هنوز موندیم آیا واقعا این ملت رفتن رای دادن یا اینکه  اینا یه جورای دستشون تو کاره و یه جاهایی دو دره بازی کردن !!
به هر حال اگه ملت رفته باشن و رای داده باشن حقشونه که این آخوندا از صبح که بلند میشن شروع به ....ییدن  این ملت بکنن تا صبح فردا !!
البته ما که رای ندادیم باید در حفظ و حراست از منطقه ممنوع کوشا باشیم
البته در منطقه ما اوضاع به قدری خنده داره که نگو و نپرس..
اولا که هیچ کی حد نصاب رای رو نیاورد که بره بالا دوما قومیتها تو منطقه تونستا رای بالایی بیارن مثلا کاندیدای ترکمنها و زابلیها رای های اول وسوم رو آوردن وسطشونم یه دونه راستیه که اونم با تعجب فراوان رای آورد در انتخابات دورهای قبل هرکی ۷۰ هزار تا رای میاورد می رفت بالا اما امسال از مجموع ۲۱۰ هزار رای داده شده در منطقه به ترتیب با ۳۸ و ۳۷ و ۳۲ و ۳۰  رای رفتن مرحله دوم این یعنی یه چیزی حدود ۵۰ هزار تا رای باطله یا بهتر بگم مردم شهر فقط رفتن و شناسنامه هاشونو مهر زدن و انتخاب نماینده رو واگذار کردن به روستاهای اطراف که این واسه منطقه بسیار خطرناک می باشد در بقیه شهرهای استان هم اکثرا کار به مرحله دوم کشید و این یعنی شکست برای حکومت!
خلاصش کنم مردم واقعا بیخیال بودن و مهم نبود که کی نماینده میشه و رای میاره تو یکی از صندقهای مرکز شهر ۳۵۰ تا رای ریخته بودن که ۵۰ تاش اسم خانم گوگش بود واقعا اگه ایشون کاندید ریاست جمهوری شوند رکورد خاتمی رو هم میزنن و بالای ۳۰ میلیون رای میارن ..
نمیدونم چی باید بگم باید به حال این ملت تاسف خورد یا ..
فعلا میریم تا ببینیم اوضاع از چه قراره باز برمیگردم...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد