باز هم دوست ندارید در انتخابات شرکت کنید؟؟؟

هر چی ما به این دخترا میگیم انتخابات و تحریم کردیم باز انگار در گوش خر یاسین خوندیم حالیشون نمیشه به مولا !!!
ما هم که در مقابل این جنس یه خورده ضعف ناشی از بعضی مسایل رو دارا می باشیم مجبوریم این پوسترا رو که تو خیابون پخش می کنن را با هزار مدل تشکر و تقدیم پوستر شماره تلفن خود بگیریم و بگیم که حتما رای میدیم بلاخره سر همین دروغها سر پل صراط خفت مون رو می چسبن و ما هم هر چی بگیم ای خدا مصلحتی بوده مگه قبول میکنه! حالا اگه بپرسه؟ از چه نظر ما بگیم که مثلا دختره خوشگل بوده ما خواستیم دلشو نشکونیم.. اونوقت خدا میگه به تو چه که دختره خوشگل بوده مگه تو وکیل وصی دخترای مردمی !!!!!
اینجاست که دیگه هیچ کاریش نمیشه کرده باید بری تو اتاق اژدهای دو سر !! همون اتاق معروفی که قزوینیه رو انداخته بودن توش و طرف گیر داده بود به اژدها که تو که دو سر داری پس اون یکی کانت کجا بید!!!!!!!!!
هی روزگار ..........
نکته دوم در استفاده ابزاری از خانوما برای انتخابات و جلب رای در ستادهای انتخاباتی قابل توجه است .
شما کافیه یه سر به این ستاد ها بزنین (قابل توجه اونایی که می خوان زن بگیرن)کلکیسون دخترهای شایسته سال رو با هفت قلم آرایش می بینین!! که باعث میشه نا خود آگاه مهر اون کاندیدا به دلت بیفته حتی اگر طرف کاندیدای جناح راست باشه !؟!
این میز گردهای که تو ستاد ها می زارن واسه معرفی کاندیدا ها اکثرا کارشون ختم میشه به معرفی دختر ها و پسرها به هم و رد و بدل شماره تلفن و باقی قضایا !!!!
البته خدا پدر مادر این کاندیدا ها رو بیامرزه که باعث امر خیر میشن خدا یک در دنیا و صد در آخرت بهشون اجر بده!؟ به هر حال هر ۴ سال یک بار چشم آدم به چند تا تیکه توپ می افته!!!!و این یعنی موفقیت .............
و نکته سوم از اینجا که در این شلوغی ناشی از انتخابات نیاز به تاکسی در بست بسیار بالاست (رجوع شود به نکته دوم)با حرکات زیرکانه سعی کنید که بفهمید راننده گرایش به کدام کاندید دارد و حال نوبت شماست که سیاست را برای اقای راننده معنا کنید آن هم در لوای وجود کاندید مورد نظر آقای راننده !!
حال اگر مسیر ۴ کیلومتری را به ۴۰۰ کیلومتر افزایش دهید دیگر از پرداخت کردن کرایه خبری نیست و برای اینکه راننده شک نکند با اصرار فراوان سعی در پرداخت کرایه داشته باشید(البته مخ را باید به صورت درست تیلیت کرده باشید) و باز هم از مزیتهای انتخابات بهره مند شوید..
باز هم دوست ندارید در انتخابات شرکت کنید؟؟؟
نظرات 6 + ارسال نظر
آشول سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 02:34 ب.ظ http://ashool.blogsky.com

سلوم...تحریم تحریم تحریـــــــــــــــــــم!!! این آمار خوب نیست که از یه مدرسه پسرونه با جمعیت ۶۰۰ نفر فقط یه نفر اونم چون باباش یه زاپاس بالا سرش هست، توی انتخابات ساختگی می شرکته؟ به نظر من که عالیه! آره دادا اینا هم دیدند قیافه کریهشون رو سگ هم نگاه نمیندازه چهارتا دختر پیدائیدند تا تبلیغ (اعلامیه مرگشون) رو بپخشونند....نمونش هم توی اخبار سایت پیک ایران زیاده!!!

م.بهتاش چهارشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 01:41 ب.ظ http://sunset.blogsky.com

علیک سلام.

منصوره چهارشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 10:57 ب.ظ http://naclblogsky.com


سلام من فمینیست نیستم اما همین دختر خانم های ... به امثال شما ها بله میگندخوشحال میشم به من وبم سر بزنی

سولماز شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 10:50 ق.ظ http://solisly.persianblog.com

سلام.. من تو یکی رو تا نکشم دست از سرت ور نمیدارم.. آبروی منو بردی بچه.. اون چی بود تو وبلاگم نوشتی... سالی یه بار میای اونم آبرو ریزی میکنی و میری؟؟؟؟ ای خدا بکشتت من راهت بشم از دست تو.. الهی جز جیگر بگیری .. حالا من چه خاکی تو سرم بریزم ؟؟ هااااااااااان؟؟

محمد شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 02:23 ب.ظ http://shaghayegheashegh2.persianblog.com

سلام. من هم سرکت می کنم. البته دیروز شرکت می کنم. این انتخابات کجاست؟ آدم فروش رو گذاشتی دمت گرم بابا. ای ول. التماس دعا. یا حق.

[ بدون نام ] شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 02:24 ب.ظ

شرکت نه سرکت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد