به یاد روزهای خوشی...

سلام اینو به یاد شبای دلتنگیم گذاشتم اینجا
این ترانه رو ایرج مهدیان خونده که من دیوونشم؟!؟!؟



ای پرنده ای پرنده شوق پرواز در تو مرده
 شب تلخ خستگی رو کی به یاد تو سپرده
 ای پرنده زیر بارون راه برگشتن نداره
 شب رسیده مثل من وتو خونه ای روشن نداره
هر دو تامون غصه داریم قصه ما گریه داره 
 تو نداری بال پرواز من ندارم راه چاره 
 من گله آلاله بودم باد وحشی پرپرم کرد
آتشی بودم تو صحرا عشق اومد خاکسترم کرد
 چشمه بودم در دل خاک پاک و روشن مثل خورشید
دل می خواست رود خونه باشه
 آرزوم تو سینه خشکید
 هر دو تامون غصه داریم
 غصه ما گریه داره تو نداری بال پرواز من ندارم راه چاره
روزهای خوب من چه تموم شد همه رفتن در دل خاک برام مونده یادگاری فقط این چشمای نمناک ................



نظرات 3 + ارسال نظر
اتنا پنج‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 08:49 ب.ظ http://eshghe-salib.blogsky.com

وااییی مادر! جان تورو قسم داده پس نوشتم

عسل یکشنبه 18 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 03:58 ق.ظ

دیده از بسکه به گوش دل من نجوا کرد
عاقبت پنجره راز درونم وا کرد
کسی از سوز و گداز دلم آگاه نبود
اشک بی حو صله این مساله را افشا کرد

پادین سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 12:43 ق.ظ

منم عاشق ایرج مهدیان.... فقط من فولشو دارم با ۹۰ آهنگ. خواستی منو ادد کن تو مسنجر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد